narinkanatli63

Konular

avatar

Mama önerisi olanlar

Kızlar merhabalar mama ya başladık bi Hipp kullanıyorum ama oğluma pek yaramadı gibi sizce ne kullanmalıyım öneri alabilir miyim

Yanıt yok

Son gönderi: 2 hafta önce

avatar

Sol ayak ağrısı

Kızlar merhaba 28+2 yim ikiz gebelik ve 3 gün oldu sol ayak ağrısı bir başladı geçmedi henüz kalçadan basene bir ağırlık ve ağrı sanırım kendi kendimi nazar ettim iyim dedim bak iyi gidiyor dedim ama şuan pertim sizde bu durmu yaşayan var mı 😥

Yanıt yok

Son gönderi: 3 ay önce

avatar

Gebelik şekeri

Kızlar şeker yüklemesini 25. Haftada yaptım verdikleri şurup şeklimdeki sıvıyı içtim aç karın şekerim 103 tü sıvı içiminden sonra 200 buldu doktorum direk diyet önerdi şimdi başladım ikiz hamilelik sizde de bu durum oluştu mu nelere dikkat ettiniz 🙏😥

Yanıt yok

Son gönderi: 3 ay önce

avatar

Detaylı ultrason

Kızlar merhaba şuan 21+5 günlük bebişlerim detaylı ultrasonu bu hafta yapamadım haftaya gidecem yani 22+5 te olmuş olacam siz ne zaman yaptınız geç kalmamışımdır inşallah 🙏

Yanıt yok

Son gönderi: 4 ay önce

avatar

Devlette mi doğum özelde mi yapmalı

Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum

Yanıt yok

Son gönderi: 4 ay önce

avatar

Tetenoz aşı olanlar

Kızlar merhaba 19 haftaya girdim ikizlere hamileyim tetenoz aşısı için aradılar sağlık ocağından yapsam mı ki bilemedim yan etkileri bar mı ondan korkuyorum yapanlar yardımcı olabilir mi :)

Yanıt yok

Son gönderi: 5 ay önce

Cevaplar

narinkanatli63 profile picture

- Anonymous

Ay ne güzel darısı bana dün verdim biraz tedirğinlik var işte inşallah güzel geçer 💕

narinkanatli63 profile picture

- Anonymous

Amin inşallah teşekkür ederim rabbim çocuklarımızı bizlere bağışlasın 💕

narinkanatli63 profile picture

Merhaba sıkıntı yapma benim de bel ağrısı oluyordu enfeksiyon için dikkat et tabiki bel ağrısı daima olur 👍

narinkanatli63 profile picture

Benden de istedi 12 haftalık benim verdim inşallah güzel sonuçlar gelir sizin de inşallah öyle olur

narinkanatli63 profile picture

Evet ağrı oluşuyor halen ama şişme azaldı teşekkür ederim 🙏💕

narinkanatli63 profile picture

Evet çok normal ben 15. Hafta ama halen batma yanma oluyor özellikte sol benim de sakin olun ve tadını çıkarın 😀🙏🤰🏼

narinkanatli63 profile picture

90 binden başlıyor tekil gebelik benim de ikiz oldugu için 120 bin 😥

narinkanatli63 profile picture

Ya ne güzel rabbim hayırı güzel ömür versin bebeğinize evet şehir hastanesi var ama kimisi de memnun değil ordan bende arada kaldım aslında ordan da bir takip açmak gerekir ama yine de kararsızım 😥

narinkanatli63 profile picture

Ya öyle mi diyorsunuz doktorum orda diye yapmak istedim araştırma yapmam lazım başka yerleri de

narinkanatli63 profile picture

Ya teşekkür ederim evet devlette de kayıt açacam en mantıklısı o beneğinize ve size sağlık mutluluk diliyorum benim de inşallah sağlıklı bir doğum gerçekleşir teşekkür ederim 🙏

narinkanatli63 profile picture

Teşekkür ederim evet orayı biliyorum bir takip açtırıp devletle de bağlantılı olmaya karar verdim 🙏

narinkanatli63 profile picture

Ya teşekkür ederim ama normal doğum istemiyorum zaten riskli olur biraz mecbur sezeryan olacak

narinkanatli63 profile picture

Ya iyi o zaman benim de 22 haftada olacak teşekkür ederim

narinkanatli63 profile picture

Benim de haziran da inşallah ben ilk üç aylık yaz çocuğu olacağı içşn zıbın çok aldım ince müslim kıyafetler felan ben kıyafetle başladım sonrası Puset yatak felan hayırlı ve kolay bir şekilde gelsinler inşallah 🙏

narinkanatli63 profile picture

Evet benim arkadaşımın 39 felan dı sağlıklı geblik olur merak etmeyin iki gün sonra tekrar baktırır doktor düzenli artık var ise bebek sağlıklıdır hayırlı olsun 😊

narinkanatli63 profile picture

Amin teşekkür ederim inşallah geçer bizde de

narinkanatli63 profile picture

Bende şeker yüklemesi yaptım hastaneden verdikleri şırıp gerçekten şeker çıkarıyor insandan ama evden takip ediyorum aç karınla 178 çıkmış ise iyi değil ki tok karınla da o miktar iyi değil bebeğiniz için doktorla iletişime geçin korkutmak istemem tabi sağlıkla gelsin yavrularımız

narinkanatli63 profile picture

Kalp damar sıkıntım yok ama varis de görünmüyor teşekkür ederim doktoruma danışcam bu hafta 🙏

narinkanatli63 profile picture

Ay duygu hanım neler yaşamışsınız öyle evet agrım var halen sola yatmaktan oldu diyebilirim ama şuan mecbur sağa yatıyorum kalçadan vurmuyor artık sol basenden aşagı evde eğzersiz yapıyorum ama aynı yine de rabbim tüm hamişlere kolaylık versin ne diyelim selametle sonuça ulaşalım 🙏🙏🙏

narinkanatli63 profile picture

- Anonymous

Aynen artık öyle yapıyorum bazen sırt üstü de bir ka dk durmak zorumda kalıyorum allahım güç kuvvet versin bizlere 🙏

narinkanatli63 profile picture

Aslında çok güzel bir duygu sadece doğum biraz korkutuyor beni ilk doğum olacak bir de tüp bebek risk faktörleri var tabi doktorlar hep riskli gebelik diyor yine de rabbime sığınıyorum sağlıkla kolaylıkla gelsinler diye çok şükür haziran çocukları olacaklar inşallah erken gelmezlerse 😀🙏🥰

narinkanatli63 profile picture

Bence boyatmayın kimyasal etkiler bebeğinize geçer çok erken yani

narinkanatli63 profile picture

Sadece parol içebilirsiniz benim de 16. Haftada baya olmuştu hiç birşey yapamadım sadece parol bir de karanlık oda 😥

narinkanatli63 profile picture

Doktorun yapmaz özel muayeneye yönlendirir seni devlet ise Perinotoloji bakıyor o da detaylı ultrasyon yapmıyor ya da hastaneden hastaneye değişiyor

narinkanatli63 profile picture

Benim de 31+4 teyim bende bugün doktora söyledim moral dedi ama acı ya da ağrı olursa acile giriş yap dedi nst ye girdim herşey normal sizinde öyle bende sertleşme belli aralıklarla oluyorsa normal ama sık sık olduğunda acile gidin sizde

narinkanatli63 profile picture

Bende senin gibiydim nasıl bırakırım ne yaparım psikoloji tabiki etkiliyor ama önemli olan burda sürekli bebeğini düşünmek konu çocuk olunca rabbim yardım ediyor içini ferakh tut sürekli zararlıymış gibi düşün siğarayı seni içmesem de olur diye söylenebilirsin ben öyle yaptım ki 14 senedir içen biriydim rabbim yardımcın olsun inşallah tiksinirsin siğaradan bizlerde geri içmeyiz inşallah 🙏

narinkanatli63 profile picture

İlk değer benim de iyi gelmişti fakat ikinci değerim azdı sonrası iki gün daha bekledim düzelme yaşandı bende çok korkmuştum inşallah kimyasal değildir

narinkanatli63 profile picture

Ay sakın erken alma bana da dediler bebekler 3 hafta ileride felan kilolu kafası büyük felan 35+3 te nst de sancım çıktı hemen aldılar ama ultrqsyondan ultrasona değişiyor hepsi aynı şeyi söylemiyor bebek geldi normal kilo hiç te kafa felan büyük değil yani erken derler ama sen bekle bence