Bel ağrısı

j7mc2jhtyy profile picture

j7mc2jhtyy |

Merhaba. 10 haftalık hamileyim kasığımda ve belimde aşırı ağrı var. Kasık için idrar yolu enjeksiyonu dedi doktor bel ağrısı normal mi acaba

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

narinkanatli63 profile picture

Merhaba sıkıntı yapma benim de bel ağrısı oluyordu enfeksiyon için dikkat et tabiki bel ağrısı daima olur 👍