Şeker yükleme testi yaptırmadım, ölçümlerle takip etmek istedim merak ettiğim bir şey var. Şekeri olmayan bir anne karbonhidrat/tatlı yese de vücudu onu istenilen ağırlığa indirebiliyor mu, 8 saat sonra şekerim 174 çıktı, acaba şekerim olduğu için mi saatler sonra bu değer düşmedi..Bebeğin baş çevresi karın çevresinden de daha geniş ve suyu iyi durumdaydı
Gebelik Şekeri
Cevaplar
Bende şeker yüklemesi yaptım hastaneden verdikleri şırıp gerçekten şeker çıkarıyor insandan ama evden takip ediyorum aç karınla 178 çıkmış ise iyi değil ki tok karınla da o miktar iyi değil bebeğiniz için doktorla iletişime geçin korkutmak istemem tabi sağlıkla gelsin yavrularımız