30.haftamdayım karnım sürekli çok sert bebek bir yerde toplanıyor sertleşiyor ve gün boyu böyle devam ediyor karnımın yumuşak olduğu anlar çok nadir gün içinde bazen bu sertlik canımı da acıtıyor normal mi
30.haftadayım karnımda hep sertlik var
Cevaplar
Benim de 31+4 teyim bende bugün doktora söyledim moral dedi ama acı ya da ağrı olursa acile giriş yap dedi nst ye girdim herşey normal sizinde öyle bende sertleşme belli aralıklarla oluyorsa normal ama sık sık olduğunda acile gidin sizde