Devlette mi doğum özelde mi yapmalı

narinkanatli63 profile picture

narinkanatli63 |

Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

narinkanatli63 profile picture

Ya ne güzel rabbim hayırı güzel ömür versin bebeğinize evet şehir hastanesi var ama kimisi de memnun değil ordan bende arada kaldım aslında ordan da bir takip açmak gerekir ama yine de kararsızım 😥

Devlette mi doğum özelde mi yapmalı için cevap | Momy