Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum
Devlette mi doğum özelde mi yapmalı
Cevaplar
Ya ne güzel rabbim hayırı güzel ömür versin bebeğinize evet şehir hastanesi var ama kimisi de memnun değil ordan bende arada kaldım aslında ordan da bir takip açmak gerekir ama yine de kararsızım 😥