Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum
Devlette mi doğum özelde mi yapmalı
Cevaplar
Ya teşekkür ederim evet devlette de kayıt açacam en mantıklısı o beneğinize ve size sağlık mutluluk diliyorum benim de inşallah sağlıklı bir doğum gerçekleşir teşekkür ederim 🙏