Sol ayak ağrısı

narinkanatli63 profile picture

narinkanatli63 |

Kızlar merhaba 28+2 yim ikiz gebelik ve 3 gün oldu sol ayak ağrısı bir başladı geçmedi henüz kalçadan basene bir ağırlık ve ağrı sanırım kendi kendimi nazar ettim iyim dedim bak iyi gidiyor dedim ama şuan pertim sizde bu durmu yaşayan var mı 😥

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

narinkanatli63 profile picture

Ay duygu hanım neler yaşamışsınız öyle evet agrım var halen sola yatmaktan oldu diyebilirim ama şuan mecbur sağa yatıyorum kalçadan vurmuyor artık sol basenden aşagı evde eğzersiz yapıyorum ama aynı yine de rabbim tüm hamişlere kolaylık versin ne diyelim selametle sonuça ulaşalım 🙏🙏🙏