Sol ayak ağrısı

narinkanatli63 profile picture

narinkanatli63 |

Kızlar merhaba 28+2 yim ikiz gebelik ve 3 gün oldu sol ayak ağrısı bir başladı geçmedi henüz kalçadan basene bir ağırlık ve ağrı sanırım kendi kendimi nazar ettim iyim dedim bak iyi gidiyor dedim ama şuan pertim sizde bu durmu yaşayan var mı 😥

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

narinkanatli63 profile picture

Aslında çok güzel bir duygu sadece doğum biraz korkutuyor beni ilk doğum olacak bir de tüp bebek risk faktörleri var tabi doktorlar hep riskli gebelik diyor yine de rabbime sığınıyorum sağlıkla kolaylıkla gelsinler diye çok şükür haziran çocukları olacaklar inşallah erken gelmezlerse 😀🙏🥰

Sol ayak ağrısı için cevap | Momy