Kızlar merhaba 28+2 yim ikiz gebelik ve 3 gün oldu sol ayak ağrısı bir başladı geçmedi henüz kalçadan basene bir ağırlık ve ağrı sanırım kendi kendimi nazar ettim iyim dedim bak iyi gidiyor dedim ama şuan pertim sizde bu durmu yaşayan var mı 😥
Sol ayak ağrısı
Cevaplar
Aslında çok güzel bir duygu sadece doğum biraz korkutuyor beni ilk doğum olacak bir de tüp bebek risk faktörleri var tabi doktorlar hep riskli gebelik diyor yine de rabbime sığınıyorum sağlıkla kolaylıkla gelsinler diye çok şükür haziran çocukları olacaklar inşallah erken gelmezlerse 😀🙏🥰