Kızlar merhaba 21. Haftadayım İzmir’de özel sağlık hastanesinde doktorumdan çok memnunum fakat hastane doğum için baya pahalı sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ya da devlette mi yapsam diye bu arada İzmir de yaşıyorum
Devlette mi doğum özelde mi yapmalı
Cevaplar
90 binden başlıyor tekil gebelik benim de ikiz oldugu için 120 bin 😥