Topluluk Forumu - Hassas İçerik - New Topics
Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.
Filtreler
Demir takviyesi
Sidefer demir damlası kullanan anneler var mı? acaba bir şey sormak istiyorum. Ben sideferi kullanırken damlalığını bebeğimi ağzına içine damlatıyorum. Biraz tabi ağız içine değiyor tükrük ile temas ediyor. Daha sonra direkt şişe içerisine koyup +4 dereceye kaldırıyordum. Bu şekilde yapınca bir risk oluşturuyor muyumdur. Şişenin içeriisinde bakteri oluşumu falan gibi. Doktorumla görüşemedim bu konuyu yapay zekaya sorunca olabilir dedi bi korktum. Sizler nasıl yapıyorsunuz doktorunuz ne diyordu kullanımı için
3 Yanıt
Son gönderi: geçen hafta
menenjit aşı sonrası şertlik
menenjit aşısı ilk dozu olalı 4.gün olacak. ağrı ateş vs geçti fakat dokunduğumda aşı yerinde sertlik var. soğuk kompress yapmaya başladım fakat tedirgin de oldum dr olabilir demişti ama bu kadar uzun sürmesi normal mi şişliğin. ilk günler çok dokundurtmadığı için farkedemedim bu kadar sert olduğunu.
3 Yanıt
Son gönderi: 3 hafta önce
Aşı
Bebeğin Menenjit aşısı oldu ve çok ateş yaptı zor düşürdüm. Kaç gün daha atesli gecicek merak ediyorum. Ası markası yazsam reklam olur mu bilmiyorum.
1 Yanıt
Son gönderi: 4 hafta önce
Bıngıldak
Bebeğimin bıngıldağı sık sık çökük görünüyor, aslında kilo alımı ve emmesi iyi. Sık sık emiyor, neden olabilir?
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Antibiyotikten dolayı emzirmeyi kesme
Merhaba Ferzan Hanım, Çok yüksek enfeksiyon nedeniyle doktorum antibiyotik tedavisine başladı. Bu nedenle bir hafta boyunca bebeğimi emziremeyeceğim ve tedavi bittikten sonra 2 gün daha beklemem gerektiği söylendi. Göğüslerim dolduğu için sütümü sağıp atmam uygun olur mu? Teşekkür ederim.
1 Yanıt
Son gönderi: geçen ay
ilaç
ben 32+3 haftalık gebeyim bugün ilk nst ye geçtim doktorum sancı gözüktüğünu ve nidicard kullanmam gerektiğini söyledi önceden kullanan varmı
1 Yanıt
Son gönderi: geçen ay
Doğum sonrası Şiddetli ishal
Merhaba bebeğim 10 günlük şuan. 10 gündür çok iştahsızdım zaten son 2 gündür de ishal oldum ve git gide şiddetleniyor. İshale sebep olacak herhangi bi şey yemedim ilaçlarım da bitti üstelik onlardan kaynaklı da olamaz. Acaba virüs mü kaptım bu aralar salgın var ? Napabilirim ya bebeğime de bulaşırsa🥺
1 Yanıt
Son gönderi: 3 ay önce
Yenidoğan nefes almakta zorluk
Bebeğim uyurken bazende uyanıkken nefes almakta zorlanıyormuş gibi ses çıkarıyor kısa sürüyor sebebi ne olabilir yaşayan var mı acaba
4 Yanıt
Son gönderi: 3 ay önce
aşı
2 30 aylıkken aşı oldum 4 aylık aşısını yanlışlıkla 2.30 aylıkken yaptılar bı sorun olur mu
2 Yanıt
Son gönderi: 3 ay önce
menenjit
kızlar bebeğim yarın menenjit aşısı olacak dikkat etmem gereken birşey var mı çok korkuyorum ağır bir aşı diyorlar
3 Yanıt
Son gönderi: 3 ay önce
Islak mendil
Yenidoğan için en iyi su bazlı ıslak mendil markası nedir ? Ya da kendimiz mi yapmalıyız ?
12 Yanıt
Son gönderi: 4 ay önce
Siğil midir
Bebeğimin topuğunda sivilce gibi içi beyaz sert yara gibi bişey çıktı nedir siğil olabilir mi bilgisi olan var mı
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce