Topluluk Forumu - Bebek (6-12 Ay) - New Topics

Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.

Filtreler
avatar

7.5 aylık bebek ve kabızlık

hanımlar merhaba, 7.5 aylık bir kızım var, 3 4 gündür kabız, çok az kaka yapıyor yaparken de 15 dk ıkınıyor ve kakası sert, yemeklerine zeytinyağı atıp denedim kayısı yedirdim fakat işe yaramadı, probiyotik kullanmayı düşünüyorum, böyle durum yaşayan varmı neler yaptınız? önerdiğiniz probiyotikler neler.

2sa önceBebek (6-12 Ay)İsimler

3 Yanıt

Son gönderi: 3 saat önce

avatar

7,5 aylık B12 eksikliği😬

Merhabalar , bebeğim 7,5 aylık oldu ve kan tahlilinde B12 eksikliği çıktı😔. Doktorumuz takviye başlamamızı söyledi. Acaba bu aylarda kullanan var mı? Hangisini tercih etmeliyim. Ocean mı wellcare mi. Ve günde 1 kez kullanmamızı söyledi ama kaç damla ya da fıs olacağını söylemedi. Bebişlerinize verdiğinizde kaç fıs veriyorsunuz. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim😇

15sa önceBebek (6-12 Ay)Kişisel Bakım

2 Yanıt

Son gönderi: 15 saat önce

avatar

ıslak bez sayısı ve ek gıda

8 aylık bebişim var mama vermiyorum iştah yok ek gıda ile ilgili hiç bişey yemiyor yatmıyor. anne sütü ve su iciyorum lakin ıslak bez sayısı 2 tane en fazla bir haftadır oyle normal mi bide ishal için ne yapabilirim fikir verir misiniz.

1 gün önceBebek (6-12 Ay)Ek Gıda

5 Yanıt

Son gönderi: dün

avatar

oyun aktivite

6.5 aylik kizim var . sizler nasıl oyun aktivite kuruyorsunuz??

3 gün önceBebek (6-12 Ay)

Yanıt yok

Son gönderi: 4 gün önce

avatar

gebelikte kolostrum gelmesi

38+4 haftalığim 3 gündür gogsumden minik damlalar halinde özellikle akşamları ve gece kolostrum geliyor bu durumu yaşadıktan sonra doğum ne zaman başlar bilen var mı ?

4 gün önceBebek (6-12 Ay)Doğum

8 Yanıt

Son gönderi: 4 gün önce

avatar

6. Ayda dönmeme

Kızlar selam bebeğim 25 haftalık ama hala kendi isteğiyle dönmüyor sizce ne yapmalıyım bu bir sorun mu ?

4 gün önceBebek (6-12 Ay)

3 Yanıt

Son gönderi: 5 gün önce

avatar

ek gıda tadım kabızlık

tadımlara başladık bebeğim 5. ayına girdi kabızlık yaşıyoruz 6 gün oldu bir kere fitil ile yaptı ama yine devam ediyor ne yapabilirim normal mi

5 gün önceBebek (6-12 Ay)Ek Gıda

6 Yanıt

Son gönderi: 6 gün önce

avatar

Alerjik bebekler

Bebeğim altı aylık beş aylıkken tadımları ve ek gıdaya başlandı fakat inek sütü alerjisi başlangıcı tanısı konuldu artık üç öğün ek gıda verebilirsin dedi doktor fakat peynir yoğurt tarzı şeyler veremiyorum egzaması da var tetiklemesi diye bunun yerine neyden yoğurt yapabilirim veya peynir yaşayan ve çözüm bulabilen var mı?

8 gün önceBebek (6-12 Ay)Ek Gıda

Yanıt yok

Son gönderi: geçen hafta

avatar

Gece uykusu

Merhaba bebeğim 10 civarı gece uykusuna geçiyor böyle 1-2 sat uyuyor sonrasında sabha kadar sürekli uyanıyor emiyor uyuyor tekrar bu döngü sürekli sürüyor aynı durumda olan var mı nasıl düzene giter bu uyku düzeni şuan 6 buçuk aylık

9 gün önceBebek (6-12 Ay)Uyku

1 Yanıt

Son gönderi: geçen hafta

avatar

Devam sütü önerileriniz

Merhaba, 6.ayın sonundayız. Devam sütüne geçeceğiz. Önerdiğiniz ve memnun kaldığınız mamaların isimlerini yazabilir misiniz

16 gün önceBebek (6-12 Ay)Prematüre

3 Yanıt

Son gönderi: 2 hafta önce

avatar

Bebek bezi önerisi

Bebeğim 6 buçuk aylık ilk aylar slipy bio natural kullandım ve bebeğim her çişini yaptığında rahatsız oluyordu molfix premium oksijen kullandım değiştiği için molfixsin mavi paketine geçtim şimdi ise bacaklarında ve belinde kabarcıklar olmaya başladı sizin başka memnun kaldığınız önerdiğiniz bir bez var mı

21 gün önceBebek (6-12 Ay)Ürün & Alışveriş

3 Yanıt

Son gönderi: 3 hafta önce

avatar

Ek gıda kabızlığı

Bebeğim 6.ayı yarıladı ve biz ek gıdaya başlayalı neredeyse 2 ay oldu. Her şeyi usulüne göre yapmaya çalıştım ama bu ek gıda işine alıştıkça kızım sürekli kabız olmaya başladı ve bununla beraber iştahı da kaçmaya başladı. Öyle çok su içen bi bebek değil çünkü evde olduğumuz sürece en fazla bi buçuk saatte bir bi meme emiyor, zaten su içmeye de alışamadı, çok aramıyor. Öğünlerine zeytin yağını çoğunlukla eksik etmiyorum ama bu iş çözüme ulaşmıyor ve ek gıdada gerileme yaşamaya başladık. Bu durumu yaşayan oldu mu? Kabızlık dediğim ortalama 5 günde bir kaka yapması bu arada. Eskisi gibi pek sıvı kıvamlı da değil ve sıvı kıvamlıyı da çoğunlukla göremez oldum. Tavsiyesi olan var mı?

23 gün önceBebek (6-12 Ay)Ek Gıda

5 Yanıt

Son gönderi: 3 hafta önce