menenjit aşı sonrası şertlik

Doktor & HastaneHassas İçerik
172a6dda profile picture

172a6dda |

menenjit aşısı ilk dozu olalı 4.gün olacak. ağrı ateş vs geçti fakat dokunduğumda aşı yerinde sertlik var. soğuk kompress yapmaya başladım fakat tedirgin de oldum dr olabilir demişti ama bu kadar uzun sürmesi normal mi şişliğin. ilk günler çok dokundurtmadığı için farkedemedim bu kadar sert olduğunu.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilekmbye profile picture

Bizim yaklaşık 3 hafta sert kaldı aynen dediğiniz gibi aşı günü sonrası 24 saat ateş oldu ilk hafta orayı elletmedi sonrasında annem dedi bu ne sen masaj yapmadınmı buraya diye annem de eczacı. Her aşı sonrası masajda dağıtılması gerekiyor dedi. Biz 3/4 gün o bölgeye masaj yaptık geçti. Elinle ileri geri hafif bastırarak yapıp o sertliği dagıtmak gibi düşün.

Yanıtlar

172a6dda profile picture

172a6dda

doktorum da ovma dedi diye anımsıyorum ya o yüzden de dokunmadım hiç ama pazartesiden beri hala şişlik var endişelendim baya. masaj yaparken ağrı vs hissetmedi mi bebişiniz peki

dilekmbye profile picture

Hayır birkaç gün sonra ağrısı geçmiş bende koşturmaktan aşıyı bile unutmuştum dokundurmaya başlayınca o bölgeyi elinizle dagıtın biz öyle yaptık geçti