c9f7aff0 |
Sidefer demir damlası kullanan anneler var mı? acaba bir şey sormak istiyorum. Ben sideferi kullanırken damlalığını bebeğimi ağzına içine damlatıyorum. Biraz tabi ağız içine değiyor tükrük ile temas ediyor. Daha sonra direkt şişe içerisine koyup +4 dereceye kaldırıyordum. Bu şekilde yapınca bir risk oluşturuyor muyumdur. Şişenin içeriisinde bakteri oluşumu falan gibi. Doktorumla görüşemedim bu konuyu yapay zekaya sorunca olabilir dedi bi korktum. Sizler nasıl yapıyorsunuz doktorunuz ne diyordu kullanımı için