Topluluk Forumu - Genel Sohbet - New Topics

Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.

Filtreler
avatar

bebeğini bırakıp işe başlayan anneler

bebeğini bırakıp işe başlayanlar biraz konuşabilir miyiz ne kadarlikken biraktiniz nasıl geçti süreç sizin ve bebek için

7sa önceGenel SohbetÇalışan Anneler

Yanıt yok

Son gönderi: 8 saat önce

avatar

Başak burcu anneleri

Kızlar bebeği başak olacaklar kimler? Bizimki ağustos ortası gibi gelecek, nasıl bir çanta yapıyorsunuz neler alıyorsunuz?

1 gün önceGenel SohbetGündem

Yanıt yok

Son gönderi: dün

avatar

Annesi bizde kalıyor

Kızlar, evi dibimizdeyken kendi evine gitmeyip de bizde kalıyor. Kocam çok alıngan nasıl söylicem bilmyiyorım nolur yardımcı olun

23sa önceGenel Sohbet

4 Yanıt

Son gönderi: 24 saat önce

avatar

acaba hamile miyom

beta değerim 7 çıktı en son adetım 22 Nisan'da oldu geçen hafta pazartesi günü kan verdım beta hcg 7 çıktı hamıle mıyım acaba

1 gün önceGenel SohbetDoğum

32 Yanıt

Son gönderi: dün

avatar

Salya sorunu

3. Aydan itibaren çok salyalı elini ağzına götürüyoruz çenesi gıdısı çok ıslanıyor ve isilik gibi kabarcıklar olmaya başladı önerebileceğiniz krem var mı?

5 gün önceGenel SohbetDiş

2 Yanıt

Son gönderi: 5 gün önce

avatar

Sünnet

17 hafta 2 günlük bebeğim bu gün sünnet oldu bardağı kaç gün kullanıyorsunuz doktorumuza sormayı unuttum söylediysede o stresle unuttum sanırım birde yarın duş alabilir dedi sizde süreç nasıl ilerledi. Çok ağlıyor bezini bile zor değiştiriyorum

5 gün önceGenel SohbetGökkuşağı Bebekleri (Kayıp Sonrası)

1 Yanıt

Son gönderi: 5 gün önce

avatar

Doğumdan sonra Adet olmadan hamile kalınır mı

Bebeğim neredeyse 5 aylık henüz adet olmadım. Bana söylenene göre adet olmadan hamile kalınmıyormuş doğru mudur

7 gün önceGenel SohbetDoğum

4 Yanıt

Son gönderi: geçen hafta

avatar

regl olma

bebeğim 6.ayini doldurdu ama hiç regl olmadım kontrole gitmeli miyim siz kaçıncı aylarda oldunuz

6 gün önceGenel SohbetYenidoğan (0-6 Ay)

3 Yanıt

Son gönderi: 6 gün önce

avatar

Emzirirken ikinciye hamile kalan var mı?

merhaba, bebeğim 5 aylık. lohusalıktan sonra adet gördüm. ara ara da lekeli adetim oldu. bu ay adet sancısı oldu ama sadece sarımsı bolca akıntı geldi ve karnıma kramp da giriyor. gece dönerken uyandırdı acısı.. çok hatırlamıyorum ama sanki ilk gebeliğimde de böyle kramp girerdi. açıkcası korkuyorum dikkat etmeme rağmen hamile olmuş olabilir miyim? ikinciye olan var mı nasıl anladınız? test için erken şu an adetimin gecikmesini bekliyorum 😔

10 gün önceGenel SohbetDoktor & Hastane

2 Yanıt

Son gönderi: geçen hafta

avatar

Bez konusu

Kızlar hangi bez markasını öneriyorsunuz? Yenidoğan için ilk önce kaç numara kaç paket almak gerek?

7 gün önceGenel SohbetÜrün & Alışveriş

4 Yanıt

Son gönderi: geçen hafta

avatar

Doğumdan sonra korunma yöntemi

Kızlar nasıl korunuyordınux ben çok korkuyorum tekrardan bi bebek olacak diye sezeryan doğum yaptım suan doğum kontrol içiyorum ama onuda yoğunluktan unuttuğum zamanlar oluyor

10 gün önceGenel SohbetLohusalık

2 Yanıt

Son gönderi: 2 hafta önce

avatar

Kıyafet

Bebeğime 0-3 ay aldım genellikle sizce hastane çantasına 0-3 ay koysam büyük mü gelir

14 gün önceGenel SohbetÖneri

8 Yanıt

Son gönderi: 2 hafta önce