Antibiyotikten dolayı emzirmeyi kesme

EmzirmeHassas İçerik
Gulerduru profile picture

Merhaba Ferzan Hanım, Çok yüksek enfeksiyon nedeniyle doktorum antibiyotik tedavisine başladı. Bu nedenle bir hafta boyunca bebeğimi emziremeyeceğim ve tedavi bittikten sonra 2 gün daha beklemem gerektiği söylendi. Göğüslerim dolduğu için sütümü sağıp atmam uygun olur mu? Teşekkür ederim.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ferzanebe profile picture

Merhaba 💕 Öncelikle çok geçmiş olsun 🙏 Emzirmeye ara verilmesi gereken bir ilaç kullanıyorsanız, süt üretiminizin devam etmesi ve göğüslerinizde aşırı doluluk, tıkanıklık ya da mastit gelişmemesi için düzenli sağım yapmanız önerilir. Eğer ilaç süte geçiş açısından uygun değilse, bu süreçte sağılan süt genellikle bebeğe verilmez ve atılır. Sağımı mümkün olduğunca bebeğinizin emme düzenine yakın aralıklarla yapmanız, süt miktarınızı korumaya yardımcı olur 🌿 Tedavi bittikten sonra yeniden emzirmeye geçiş konusunda da doktorunuzun önerdiği süreyi dikkate almanız önemlidir.💕