Topluluk Forumu - Doktor & Hastane - New Topics
Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.
Filtreler
Ankara doktor önerisi
Ankarada tavsiye edebileceğiniz normal doğum destekleyen devlet hastanesinde bir doktor var mı?
1 Yanıt
Son gönderi: 4 saat önce
Öneri
Çanakkale Biga’da doğum için doktor önerisi olan var mı
Yanıt yok
Son gönderi: 7 saat önce
izmir hastane tavsiyesi
izmir karabağlar da doğum için tavsiye edebileceğiniz bir doktor veya hastane var mı?
Yanıt yok
Son gönderi: 10 saat önce
kayseri
merhabalar Kayseri'de Dünyam hastanesi Aynur Simur hocaya gidenler var mı fikirlerini merak ediyorum
Yanıt yok
Son gönderi: dün
Ensede şişlik
Merhaba, bebeğim 12 haftalık. Ensesinde başına yakın bölgenin iki tarafında küçük mercimek gibi hareketli 2 beze var. Dışarıdan belli olmuyor elleyince hissediliyor. Yarın ultrason çekilecek. Gerginim. Bu durumu daha önce yaşayan oldu mu?
1 Yanıt
Son gönderi: dün
Etlik şehir hastanesi doktor tavsiyesi
Herkese Merhaba🌸 Şu an 9 haftalık hamileyim. Ankara etlik şehir hastanesinde gidip memnun kaldığınız ve normal doğum destekleyen, tavsiye edebileceğiniz doktor var mı?
2 Yanıt
Son gönderi: 8 saat önce
Tek umbilikal arter-detaylı ulturason
Merhaba. Detaylı ulturasonda bebeğin beslenmesi gereken kordonda 3 değil de 2 arter yani damar çıktı. Bebeğim 4 gün de geriden geliyormuş. 25. Haftadayım benzer bi şey yaşayan var mı?
2 Yanıt
Son gönderi: evvelsi gün
Gebelik kolestazı
34. Haftada gebelik kolestazı oldum ve 10 gündür hastanede yatıyorum bunu yaşayıp tecrübelerini aktaracak biri var mı
1 Yanıt
Son gönderi: 4 gün önce
Doğum
35+3 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin makat geliş olduğunu ağırlığının 3041 gram boyunun da 51 cm olduğunu söyledi 37. Haftada bebeği alalım istiyor ama bir gün sonra başka doktora gittim orada bebek baş geliş (ki aynı hafta içinde 3 doktorun 2si baş geliş dedi) ve ağırlığını 2500 boyunu da 45 ölçtü şimdi Vajinal doğum için beklemeli miyim yoksa doktoruma inanıp 37 de sezaryen yaptırmalı mıyım. İlk gebeliğim çok tedirginim 😓
3 Yanıt
Son gönderi: 3 gün önce
önemli
kızlar bebegım cok az sarı renkli kustu neden olur
4 Yanıt
Son gönderi: 4 gün önce
mama sorunu
merhaba arkadaşlar mama sorunu yaşıyoruz bebeğim 2 buçuk aylık doğduğunda beri Bebelac mama veriyordum ama bebeğime hiç kilo aldırmadı sürekli kusma yapıyordu dün değiştirdim Aptamile başladık ama dünden beri bebeğim iyi diğil çok kusma yapıyor ve ateşi çok çıkıyor adama mama uymadığı için olabilir mi ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum
2 Yanıt
Son gönderi: 4 gün önce
Aksaray doğum için hastane önerisi
Aksaray’da doğum yapan var mı ? Memnun kaldınız mı nerde yaptınız ? Ankarada mı doğurmalıyım?
3 Yanıt
Son gönderi: 4 gün önce