Topluluk Forumu - Doktor & Hastane - New Topics

Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.

Filtreler
avatar

Ankara doktor önerisi

Ankarada tavsiye edebileceğiniz normal doğum destekleyen devlet hastanesinde bir doktor var mı?

4sa önceDoktor & Hastane

1 Yanıt

Son gönderi: 4 saat önce

avatar

Öneri

Çanakkale Biga’da doğum için doktor önerisi olan var mı

6sa önceDoktor & HastaneÖneri

Yanıt yok

Son gönderi: 7 saat önce

avatar

izmir hastane tavsiyesi

izmir karabağlar da doğum için tavsiye edebileceğiniz bir doktor veya hastane var mı?

9sa önceDoğumDoktor & Hastane

Yanıt yok

Son gönderi: 10 saat önce

avatar

kayseri

merhabalar Kayseri'de Dünyam hastanesi Aynur Simur hocaya gidenler var mı fikirlerini merak ediyorum

1 gün önceDoktor & Hastane

Yanıt yok

Son gönderi: dün

avatar

Ensede şişlik

Merhaba, bebeğim 12 haftalık. Ensesinde başına yakın bölgenin iki tarafında küçük mercimek gibi hareketli 2 beze var. Dışarıdan belli olmuyor elleyince hissediliyor. Yarın ultrason çekilecek. Gerginim. Bu durumu daha önce yaşayan oldu mu?

1 gün önceBebek (6-12 Ay)Doktor & Hastane

1 Yanıt

Son gönderi: dün

avatar

Etlik şehir hastanesi doktor tavsiyesi

Herkese Merhaba🌸 Şu an 9 haftalık hamileyim. Ankara etlik şehir hastanesinde gidip memnun kaldığınız ve normal doğum destekleyen, tavsiye edebileceğiniz doktor var mı?

7sa önceDoğumDoktor & Hastane

2 Yanıt

Son gönderi: 8 saat önce

avatar

Tek umbilikal arter-detaylı ulturason

Merhaba. Detaylı ulturasonda bebeğin beslenmesi gereken kordonda 3 değil de 2 arter yani damar çıktı. Bebeğim 4 gün de geriden geliyormuş. 25. Haftadayım benzer bi şey yaşayan var mı?

1 gün önceDoktor & HastaneRiskli Gebelik

2 Yanıt

Son gönderi: evvelsi gün

avatar

Gebelik kolestazı

34. Haftada gebelik kolestazı oldum ve 10 gündür hastanede yatıyorum bunu yaşayıp tecrübelerini aktaracak biri var mı

3 gün önceDoktor & HastaneRiskli Gebelik

1 Yanıt

Son gönderi: 4 gün önce

avatar

Doğum

35+3 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin makat geliş olduğunu ağırlığının 3041 gram boyunun da 51 cm olduğunu söyledi 37. Haftada bebeği alalım istiyor ama bir gün sonra başka doktora gittim orada bebek baş geliş (ki aynı hafta içinde 3 doktorun 2si baş geliş dedi) ve ağırlığını 2500 boyunu da 45 ölçtü şimdi Vajinal doğum için beklemeli miyim yoksa doktoruma inanıp 37 de sezaryen yaptırmalı mıyım. İlk gebeliğim çok tedirginim 😓

3 gün önceDoğumDoktor & Hastane

3 Yanıt

Son gönderi: 3 gün önce

avatar

önemli

kızlar bebegım cok az sarı renkli kustu neden olur

4 gün önceYenidoğan (0-6 Ay)Doktor & Hastane

4 Yanıt

Son gönderi: 4 gün önce

avatar

mama sorunu

merhaba arkadaşlar mama sorunu yaşıyoruz bebeğim 2 buçuk aylık doğduğunda beri Bebelac mama veriyordum ama bebeğime hiç kilo aldırmadı sürekli kusma yapıyordu dün değiştirdim Aptamile başladık ama dünden beri bebeğim iyi diğil çok kusma yapıyor ve ateşi çok çıkıyor adama mama uymadığı için olabilir mi ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum

3 gün önceYenidoğan (0-6 Ay)Doktor & Hastane

2 Yanıt

Son gönderi: 4 gün önce

avatar

Aksaray doğum için hastane önerisi

Aksaray’da doğum yapan var mı ? Memnun kaldınız mı nerde yaptınız ? Ankarada mı doğurmalıyım?

4 gün önceDoğumDoktor & Hastane

3 Yanıt

Son gönderi: 4 gün önce