Topluluk Forumu - Kadın Hastalıkları - New Topics
Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.
Filtreler
Kaşıntı
Merhabalar, 25+1 deyim bugün karnımda en çok göbek deliği etrafında isilik gibi minik minik pötürlenme oldu ve kaşınıyor. Bu normal mi yoksa doktora gitmeli miyim? Aranızda yaşayan var mı?
3 Yanıt
Son gönderi: 3 gün önce
Hamilelikte dermoid kist
Hem hamile olup hem dermoid kisti olan var mı ? Süreciniz nasıl ilerliyor doğum yapan varsa nasıl doğum oldu ?
Yanıt yok
Son gönderi: 5 gün önce
Geçmeyen ishal
5aylık, 3 haftadan beri ishal ve günde 5-6 kez yapıyor, gaita testleri temiz, mama alerji yapmış olabilir mi? Doğduğundan beri aynı mamaydı değiştirdik şu an alerji yapmayan mama kullanıyoruz ama hala aynı , probiyotik de kullanıyoruz hiçbir sonuç alamadık , benzer durum yaşayan var mı 😞
1 Yanıt
Son gönderi: 5 gün önce
Çiğ ete dokunma
Merhaba, kurbanda çiğ etle temasım oldu çıplak elle. Tamamen unuttum ve 15 dakika falan uğraştım üstelik elimde ufak bir çizik/ kesik vardı :( elimi hemen yıkadım ama korkuyorum
Yanıt yok
Son gönderi: 2 hafta önce
Kaşık ağrısı ve siyah tuvalet
Sol kasığımdan kalçam ve bacağıma doğru kas krampı var yürüdükçe sancı giriyor büyük tuvaletimi de siyah yaptım
1 Yanıt
Son gönderi: 3 hafta önce
Doğum kontrol hapı
Kızlar emziritorum zylanda doğum kontrol hapı içiyorum ama sanki süt miktarında azalma var yaşayan var mı
1 Yanıt
Son gönderi: 3 hafta önce
Hipotroid
Merhaba ben sekiz haftalık hamileyim ve Hipotiroid çıktı. Gebelik ile beraber gelişmiş ilaçlar başlandı ama doktor biraz korkuttu açıkçası. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Süreç nasıl ilerledi
5 Yanıt
Son gönderi: 3 hafta önce
Safra taşı
Bebeğinde safra taşı tedavisi gören oldu mu?
2 Yanıt
Son gönderi: 4 hafta önce
demir ilacını içemezsem
yeni başladım demir ilacına içebilirsen iç dedi doktor ama kusuyorum içemezsem n'olacak kan kaybı vs doğumda sıkıntı olur mu
6 Yanıt
Son gönderi: geçen ay
İlaç kullanımı
mide bulantısı primer Dr kullanıyorum folik asit ve antibiyotik kullanıyorum bi zararı olur mu sizce 11+5
1 Yanıt
Son gönderi: geçen ay
4 aylık bebeğim boynu ve kaburgadan eğiliyor
4 aylık bebeğim sağ tarafa doğru çok eğiliyor boynu ve kaburgadan yaşayan varmı bilgi verebilirmi aşırı gaz problemimiz var gazını çıkarınca rahatlıyor
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Hamilelikte Amilaz yüksekliği
20 haftalık hamileyim. Sağlık ocağı genel kan tahlili istedi. Amilaz 143 çıktı internette pankreas vs. Yazıyor tedirgin oldum. Tok karna girmiştim.
2 Yanıt
Son gönderi: geçen ay