betulturkanbag
Konular
4 aylık uyku
Merhabalar bebeğim 16 haftalık şuan normalde geceleri uyuduğunda yatağına yatırırdım son üç gecedir yatağında uyumuyor. Direk uyanıyor koyunca , bu ataklardan dolayı mı oluyordur acaba? Başına gelen oldu mu hiç
Yanıt yok
Son gönderi: 3 saat önce
Gündüz uykularının kısalığı
Merhabalar bebeğim 3 aylık özellikle 2. Ay aşılarından sonra iki üç haftadır gündüzleri uyuttuğumda 30 dk uyuyor alarm kurmuş gibi 30. Dk dan sonra uyanıyor ne yapmalıyım?
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Diş tedavisi
Merhabalar bebeğimin emziriyorum şuan 3 haftalık civarı . Daha önce kanal tedavisi olduğum dişim ağrı yapmaya başlayınca doktora gittim kökünde lezyon olduğunu çekilmesi gerektiğini söyledi. Ama emzirdiğim için yapamayacağını söyledi antibiyotik kullanmam gerekiyormuş o da sütü kesiyormuş ek gıdaya geçinceye kadar dayanabilirsem öyle yapmayı önerdi. Sizce doğru mu bu yaklaşım yada bebeği etkilemeye antibiyotik var mıdır?
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Gaz sancısı
Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Cevaplar
Dün başka doktora sordum iki Probiyotik önerdi ikincisi yazdığınız ilk diğerini kullan olmazsa bunu kullan dedi 6x1 dedi bu günde 6 defa 1 damla oluyor galiba
8 damla veriyordum dün 10 damlaya çıkardım inşallah faydası olur
Nurseyi burda duydum teşekkür ederim 🙏 bunlar ile yaramazsa onu kullanayım
Emzik tutuyor mu , denediniz mi ?
Teşekkür ederim, sizde ne zaman başlamıştı hatırlayabiliyor musunuz? Bu harici çünkü 3 ayımıza girdiğimizden itibaren gündüz uykuları 30 dk yı geçmedi sonrada bunlar ekleniyor
Dün başka doktora sordum iki Probiyotik önerdi ikincisi yazdığınız ilk diğerini kullan olmazsa bunu kullan dedi 6x1 dedi bu günde 6 defa 1 damla oluyor galiba
8 damla veriyordum dün 10 damlaya çıkardım inşallah faydası olur
Nurseyi burda duydum teşekkür ederim 🙏 bunlar ile yaramazsa onu kullanayım
Emzik tutuyor mu , denediniz mi ?
Teşekkür ederim, sizde ne zaman başlamıştı hatırlayabiliyor musunuz? Bu harici çünkü 3 ayımıza girdiğimizden itibaren gündüz uykuları 30 dk yı geçmedi sonrada bunlar ekleniyor