Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Gaz sancısı
Cevaplar
8 damla veriyordum dün 10 damlaya çıkardım inşallah faydası olur
Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
8 damla veriyordum dün 10 damlaya çıkardım inşallah faydası olur