Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Gaz sancısı
Cevaplar
Nurseyi burda duydum teşekkür ederim 🙏 bunlar ile yaramazsa onu kullanayım