Gaz sancısı

Yenidoğan (0-6 Ay)Genel Sohbet
betulturkanbag profile picture

betulturkanbag |

Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

minelinbu profile picture

Aynı damlayı kullandık bizde de işe yaramadı ona ek olarak velavıt v-colıflor kullandık, nurse harveys colex kullandık denedik yani ama işe yaramadı hiçbiri bana o dönem bir arkadaşım bebeğine iyi gelen aguline de önermişti ama onu da ben almamıştım bir sürü şey denedik işe yaramıyor diye durumu kabullenmiştim bebeğim 4 aylık olunca geçti kendiliğinden diye düşünüyorum doktorumuz bunun tek ilacı parasetamol ama çok küçük onuda ben şimdi önermiyorum demişti çok zor bi süreç allah yardımcınız olsun bol bol arabayla dışarıda gezdirin taşlı yollarda, birde her akşam gece uykusu öncesi ılık duş ve masaj

Yanıtlar

minelinbu profile picture

Birde her akşam gece uykusuna geçmeden ılık duş ve masaj

Syma profile picture

Bizde aynı sıkıntıyı yaşadık üstünü altını sıcak tut gerekirse iki kat giydir altını çoraplarınıda üşütmesin gaz yapar. Karnına sıcak havlu koyduk zeytin yağ ile masaj yaptık birde bisiklet hareketi bacakları karına çekme gibi gaz çıkarma hareketi yap. Damladan kaç veriyordun. Günde her öğün 10 damla verebilirsin ben de kullandım o damlayı sabah 5 öğlen 5 akşam 5 damla verdim. Zararlı diye düşünme zaten bir üç ay kullanıcaksın sonra kendi çıkarıcak birde probiotik kullan doktorunun önerdiği biraz meşakatli bir süreç. Yine uyumıcqk ama bu sefer büyüme atağı geçirdiği için gaz onun yanında hafiflicek eğer kolik değilse

Yanıtlar

betulturkanbag profile picture

8 damla veriyordum dün 10 damlaya çıkardım inşallah faydası olur

33345807ea profile picture

Merhaba canım, bende de işe yaramadı sonra farklı bir doktora gittik. O da sabah forbiome minies 6 damla, günde dört defa altışar damla olacak şekilde nurse harveys önerdi. Bizde işe yaradı açıkçası umarım sana da tavsiye olur ☺️

Yanıtlar

betulturkanbag profile picture

Dün başka doktora sordum iki Probiyotik önerdi ikincisi yazdığınız ilk diğerini kullan olmazsa bunu kullan dedi 6x1 dedi bu günde 6 defa 1 damla oluyor galiba

sevvalsimal2001 profile picture

sab simplex kardeşlerimde işe yaradı diye kızıma aldım ama fayda görmedi bigaia damla ve nurse harveys gaz damlası kullanıyoruz çok iyi geldi 2 aylık olduk çok şükür gözle görülür bir azalma var gazında

Yanıtlar

kozgulburcu profile picture

Kesinlikle pronight öneririm muhteşem ötesi bısey huzurlu bebekler gulen mutlu huzurlu anneler emin olun mutlaka deneyin beni da oglum 3aylık bunu kullanıyorum

betulturkanbag profile picture

Nurseyi burda duydum teşekkür ederim 🙏 bunlar ile yaramazsa onu kullanayım

seyma.kaya812 profile picture

Bizde de hiçbir damla ise yaramadı en son Relaktaz damla kullandık laktoz enzimini azaltıyor ve gaza çok iyi geldi probiyotik ile birlikte kullandık kakası da düzene girdi

burcin.aliskan profile picture

2 haftalıktan itibaren bizde de aynı sorun vardı. Nurse Harvey'in keskin bir tadı var bebeğim sevmedi, biz kullanamadık. Relaktaz, simetikon ve bigaia kullanıyoruz. Kısmen işe yaradı. Benim tavsiyem çocuk gastroenteroloji bölümüne gitmeniz yönünde. Bebeğimin laktoz intoleransı varmış. Benim yediklerim ve piyasadaki popüler marka mamalar gaz sancını arttırıyormuş. 2 aydır süt, yoğurt, peynir vb. hiçbir süt ürünü ve yumurta tüketmiyorum. Gaz sorunumuz tamamen bitti.