Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Gaz sancısı
Cevaplar
Dün başka doktora sordum iki Probiyotik önerdi ikincisi yazdığınız ilk diğerini kullan olmazsa bunu kullan dedi 6x1 dedi bu günde 6 defa 1 damla oluyor galiba