Gaz sancısı

betulturkanbag profile picture

betulturkanbag |

Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

betulturkanbag profile picture

Dün başka doktora sordum iki Probiyotik önerdi ikincisi yazdığınız ilk diğerini kullan olmazsa bunu kullan dedi 6x1 dedi bu günde 6 defa 1 damla oluyor galiba

Gaz sancısı için cevap | Momy