n9kn6bb8dd
Konular
Demir ve kan ilacı
Kızlar kullanıyor musunuz ikisini de duyduğum kadarıyla dişte çüreme yapıyormuş doğru mu
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Emzirme
4 aylık bebeği olanlar kaç saatte bir emziriyorsunuz
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Regl
Kızlar adetiniz de bu ay gecikme oldu mu
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Emmiyor
Bebeğim 3 ay 20 günlük ne emiyor ne mama içiyor sürekli ağlıyor her şeyi reddediyor siz bu süreci nasıl atlattınız
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Yüz aknesi
Bebeğim 4 üncü ayına girdi yüzü elleyince çok dert kabuk gibi mustellanın kremini kullanıyorum geçmedi bir türlü yaşın var mı bu durumu
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Oruç
3 aylık bebeğim var oruç tutuyorum emziriyorum başka tutan var mı benim gibi sütüm öyle çok yok azaldı gibi de
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
Emme sorunu
3 aylık bebek zorla emiyor sizde de var mı böyle
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
Süt artırıcı
En iyi deneyimlediğiniz süt artırıcı ?
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
Süt artırıcı
Bestlak damla kullanan var mı ya da süt artırıcı öneriniz nelerdir
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
Uyuşturucu krem lazer i
Emziriyorum emla diye uyuşturucu krem var epilasyon için kullana bilir miyim
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
Cevaplar
Evet kullanıyorum ben nadirde olsa yapacak bir şey yok
Bence sütün azalmamıştır ne kadar çok emzirirsen o kadar iyi senin için ve memen ne kadar süt üreteceğini bilir kaynaman oluyorsa memende sütünde azalma falan yoktur
Sağlık ocağına gidip kan ver bence pozitif olursa 1 hafta sonra gidersin
Hayır kesinlikle normal benimde öyleydi güvende hissediyorlar emerken
Aptamil de bir sorun yok kullanıyorum
Her yıkanmadan sonra bende öyle yapıyorum da bugün yıkadım yine ama bu sefer koku hiç yoktu sağlık ocağına gideceğim aşı için o zaman hemşiresine sorarım
Bende devletin verdiğini kullanıyorum kızımda da kullandım şimdi ise oğlumda kullanıyorum
Doktoruna sormalısın bence hamilesin ne olur ne olmaz
Ay bende öyleyim çok acıkıyorum ve doymuyorum ama bugün kendimi tuttum artık kilo vermem Lazım 75.3 tüm 73.3 olmuşum günde 3 4 kez Türk kahvesi tüketiyorum sende dene
Mamayı bıraktığına göre sürekli emzir sütün var olmadığını düşünme verme mama emzirdikce meme sütün yettiği kadarını üretecek
İçilmemesi mi Laz’m o zaman
Evet bıngıldak kapanmaya yarıyor günde 3 damla sen kaç damla veriyorsun
Boy kilo da normalın üstündeyse de bi şey olmaz
Ben parol verdim şimdi uyudu çok ağlıyor
Huzursuzluk ve ateş yok dediğiniz gibi yaparım teşekkürler
Bende yaptırıcam da kaçıncı ayda yaptırdınız ve kaç dozluk aşı 5 ve 2 den oluşuyormuş
Bende yaptırmadım ilk defa duyuyorum
Sağlık ocağı bize iki çeşit olduğunu söyledi doktorunuz hangisini uygun görürse onu vurdurun dedi 5 doz olarak var ve 2 doz olarak var dedi kızımda yaptırmamıştık menenjıt tarzı bir hastalık geçerdi ama tam teşhis konulmamıştı şimdi de oğluma yaptırmak istiyorum
Bende hamileyken tuttum kusmadığın takdirde tutabilirsin bir şey olmuyor
Aslan Umut Reşat Azim
Benimde aynı şekil oldu bende daha olmadım düzensizlik diye düşünüyorum
Kuru hurmamı
Aynen bende ne kullandıysam devam ettim hiç bir şey de olmadı her doktorun görüşü farklı tabi için nasıl rahat edecekse onu kullan
Bestlak damla nasıl kullanılıyor
Aventten şaşmam
Nasıl anladılar peki
Kundaklama yapılmaması lazım yapmak istiyorsan sadece ellerini yapman lazım bizimde öyle uyku düzeni yok saat 1 2 gibi anca uyuyor zamanla düzelecek diye umuyorum
Çok huysuzdu saatlerce ağladı en son bir çay kaşığı Parol verdim öyle uyudu sonrasında da sancısı ağrısı olmadı
Biberonunu değiştirip deneyebilirsin bazı bebekler zamanla kullandıkları biberonu reddederler farklı uc kısmı kullandığınız biberondan farklı olacak şekilde bakıp alabilirsiniz şansınızı deneyin bu şekilde inşallah tutar (Aynı marka olmamasına özen gösterin farklı uç kısmına da)
Bizim 4 5 kez emmiştir uyuyor yarım saat kadar
Bende zorlamıyorum zorlayınca ağlıyor zaten uyutuyorum uyanınca içiyor o şekilde yapıyorum bakalım artık
Nasıl yapıyorsunuz peki ben çok zorlanıyorum 3 ay 7 günlük bizim
Bende de ne mama içiyor ne emiyor uyuyor uykuluyken içiyor
Bizde de aynı şekil doktor alerjik olabilir olduğunu söyledi mustella nın kremini önerdi kullanınca geçiyor ama tekrar oluyor bebeğim 4 aya girdi
Bende aralıklı tutacağım bundan sonra
Evet biliyorum haklısınız
Mamayı şırınga ile dene öyle de olmazsa kaşıkla dene
Ellerini bağlayabilirsin sadece sararak
Bende onu kullanıyorum git gide çoğalıyor bu ya
Git bence başka bir doktora
Başka bir hastane de yaptırmıştım normal rutin kontrol gibi bakıyorlar sadece
Değişiyor ya 2 defa kaka 3 defa çiş bazen bir kaka 2 çiş
Anlamadım ki bende
Aynı sorun 3 hafta olacak neredeyse geçmedi hala 3 ay 23 günlük Sizin kaç aylık
Evet bizim de var mustellanın nemlendiricisini kullanıyoruz dediğin gibi ara ara geliyor ara ara gidiyor altıncı aya kadar geçiyor diyorlar bizim de üç ay 23 günlük
Bende kullandım ama işe yaradığını düşünmüyorum
Doktor bize geçmezse cildiyeye gösterin dedi çevremde hep bu şekil olduğunu söylediler o yüzden gitmedik
Denemediğim şey kalmadı daha bir şey bulamadım
Dut kaynatıp içtim olmadı Tahin hurma yulaf süt karışımı yaptım o da olmadı Yeşillik tüketiyorum o da olmadı Rezene çayı içiyorum onun da faydasını görmedim sürekli bir şeyler görüp deniyorum ama henüz bir şeye rastlamadım Ama tabii ki soyledigim şeylere devam ediyorum
Bir tülbente karnonat sür pamukçularını sil geçer
Evet oldum sonrasında
Ultrasonda büyük olması normal sıkıntı etme kendine Allah ın izniyle bir şey olmaz
Evet olabilir
Çok şükür ateş yapmadı husursuzda olmadı