4fa9ddb7 |
Bebeğim 3 aylık emzirirken iki dakika oluyor olmuyor bırakıyor emmeği zorlayınca da ağlıyor sizde de öyle mi
4fa9ddb7 |
Bebeğim 3 aylık emzirirken iki dakika oluyor olmuyor bırakıyor emmeği zorlayınca da ağlıyor sizde de öyle mi
Bende zorlamıyorum zorlayınca ağlıyor zaten uyutuyorum uyanınca içiyor o şekilde yapıyorum bakalım artık