3 aylık bebeğim var oruç tutuyorum emziriyorum başka tutan var mı benim gibi sütüm öyle çok yok azaldı gibi de
Oruç
Yenidoğan (0-6 Ay)Emzirme
Cevaplar
1f51fe8f
Sadece anne sütü alıyorsa oruç tutmanıza gerek yok diye biliyorum. Bunun dinde de serbetliği var. Benim çocuğum 1 yaşına girecek ben de zorlanıyorum o yüzden aralıklı tutuyorum
Bende aralıklı tutacağım bundan sonra
090b8b7f
sadece süt ile besleniyor rızkını kesmemelisin. hususi üzerinde farz değildir diye hadis var ayet var kazasını 6aylıktan sonra ek gıdaya başladığı için istediğiniz zaman yapabilirsin.
Evet biliyorum haklısınız