Bebeğim 4 üncü ayına girdi yüzü elleyince çok dert kabuk gibi mustellanın kremini kullanıyorum geçmedi bir türlü yaşın var mı bu durumu
Yüz aknesi
Cevaplar
Bende onu kullanıyorum git gide çoğalıyor bu ya
Bebeğim 4 üncü ayına girdi yüzü elleyince çok dert kabuk gibi mustellanın kremini kullanıyorum geçmedi bir türlü yaşın var mı bu durumu
Bende onu kullanıyorum git gide çoğalıyor bu ya