Merhabalar, öğretmenim ve bebeğim 10 aylık ek gıda ve anne sütü alıyor sadece , işe geri döndüm izindeydim, bebeğim biberon ve emziği 5-6 ay civarı diş süreci başladığında kendisi bıraktı, emzik uykuya geçişte veya uyanıkken emiyordu, biberon ise sağdığım sütü dışarıda veya emziremediğimde vermek için kullanıyorduk ama diş sürecinde onu da reddetti hatta meme reddi de yaşadık ama şükür geri döndü , şuan da çalışmaya başladığım için mama takviyesi vermek istiyorum fakat asla kabul etmiyor, farklı mamalar denedik hiçbirini kabul etmedi, biberona anne sütü koydum onu da istemiyor, yani biberona karşı bir tepkisi var, nasıl bir yol izlemeliyim? Tavsiyeniz varsa çok memnun olurum
Biberon reddi
Cevaplar
Biberonunu değiştirip deneyebilirsin bazı bebekler zamanla kullandıkları biberonu reddederler farklı uc kısmı kullandığınız biberondan farklı olacak şekilde bakıp alabilirsiniz şansınızı deneyin bu şekilde inşallah tutar (Aynı marka olmamasına özen gösterin farklı uç kısmına da)