Selin |
Merhaba, bebeğimin 2. Ay aşılarını olduk, sizde herhangi bir etki oldu mu deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz
Selin |
Merhaba, bebeğimin 2. Ay aşılarını olduk, sizde herhangi bir etki oldu mu deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz
Çok huysuzdu saatlerce ağladı en son bir çay kaşığı Parol verdim öyle uyudu sonrasında da sancısı ağrısı olmadı