Topluluk Forumu - Bebek İsteyenler - New Topics

Topluluk forumumuzda diğer ebeveynler ve uzmanlarla bağlantı kurun.

Filtreler
avatar

Beta hcg

8 haziranda 66 12 haziranda 179 16 haziranda 580 beta hcg ancak 5 hafta 4 günde kese gözükmedi böyle durum yaşayan oldu mu

6 gün önceBebek İsteyenlerRiskli Gebelik

2 Yanıt

Son gönderi: 6 gün önce

avatar

beta hcg ne kadar olmalı

adetım 8 gün gecıktı bugün beta Hcg testı yaptım 7 çıktı ne demek

23 gün önceBebek İsteyenlerHamilelik Psikolojisi

6 Yanıt

Son gönderi: 3 hafta önce

avatar

Yerleşme

Yerleşme kanaması nasıl ne kadar boyutta oluyor

1 ay önceBebek İsteyenlerEk Gıda

1 Yanıt

Son gönderi: geçen ay

avatar

hamile miyim 🤔✨

merhaba ben 6 aylık evlıyım ve altı ay boyunca eşim hep prezervatif kullandı 30 nisanda korunmasız Ilişkiye gırdık bu arada en son adetım 22 nisan. daha sonra mayısta da bı kaç kez korunmasız ilişkiye gırdım adetıme 3gun var acaba hamıle mıyım çok merak ediyorum

1 ay önceBebek İsteyenlerHamilelik Psikolojisi

12 Yanıt

Son gönderi: geçen ay

avatar

Hamilelik

Ben suan çok heyecanlıyım adet olmadım yârını bekliyorum test yapmak için

1 ay önceBebek İsteyenlerGebelik

2 Yanıt

Son gönderi: geçen ay

avatar

kaç haftalık hamileyim

beta HCG 656 çıktı sizce kaç haftalık hamileyim

1 ay önceBebek İsteyenlerHamilelik Psikolojisi

13 Yanıt

Son gönderi: geçen ay

avatar

Normal doğum

İlk dogum hıcbirsey bilmemek kızlar dogumdan sonra dıkıs atılırken ben resmen herseyı hıssetttım ıpın cekıldiğini vs canım cok yandı normal sanıyordum sonra cevreme anlattığım da bunun yanlıs oldugu uyusturulması gerektiğini söyledi dogumda canım bu kadar yanmamıstı resmen bu normal mı yoksa gercekten bır ihmal söz konusu mu

1 ay önceBebek İsteyenlerDoğum

5 Yanıt

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

bebeğim on aylık beş haftalık gebeyim

bebeğim şuan on aylık oldu ben beş haftalık gebeyim emzirmeye devam etmeli miyim ne yapacağım

1 ay önceBebek İsteyenlerEmzirme

2 Yanıt

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

T

Test yaptım 2.çizgi silik çıktı ama nasıl anlayabilirim 10 gün gecikti yaşadım

1 ay önceBebek İsteyenlerGebelik

3 Yanıt

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

İlk hareket

Bebeğinizin kaçıncı hastadan hissettiniz ben 17. Haftadayım doktorum hissedersin dedi ama ben de küçük küçük kramplar olıyor sadece

1 ay önceBebek İsteyenlerGebelik

6 Yanıt

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Hamile olabilir miyim?

15 nisan yumurtlama dönemimdi. Şimdi alt karın ağrısı, uyku hali, sürekli açlık hissi yaşıyorum. Sabah erken test yaptım ama negatif çıktı. Buna benzer bir şey yaşayan var mı :(

1 ay önceBebek İsteyenler

2 Yanıt

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Beta hcg

Bugün kan tahlili yaptırdım reglime daha 1 hafta var ve beta hcg 30 çıktı fakat doktora gittiğimde keseyi göremedi böyle bir durum yaşayan var mı güzel anılarını anlatabil motive edecek

1 ay önceBebek İsteyenlerRiskli Gebelik

6 Yanıt

Son gönderi: 2 ay önce