mehtape44
Cevaplar
2 aylık kızım var. Okadar zor geçtiki. Hep aglıyor ama nasıl bir ağlama . Katıla katıla bir anda volümü yükseltio. uyumuyor, uyursa da kısa uykular. Sürekli kucagımda. Bazen geceleri kucagımda uyutuyorum ki biraz daha uzun yatsın. İnanır mısınız bırakıp tuvalete gidemediğim anlarım çok oldu. Şimdi birde doktor 1 kilonun altında kilo almıs dıye mama takviyesi yap dedi. Mama sayesinde 1-1.30 sa uyumaya basladı ama bu sefer biberonla meme akısı yüzünden memeyi reddetmeye basladı. Günü gününe anı anına uymuyor kızımın. Bazen o ağladı ben ağladım. Büyüdükçe geçer diyorlar . Sabırla beklıyorm. Birde herseye vicdan yapıyor insan. İyi bakamıyorm herhalde dıyorm. Annelik neden kutsalmıs şimdi çok iyi anladım
Bende yasadım, doktorun verdıgı magnezyum kullandım cok iyi geldı. Hatta 2 aydır dogurdum doğumdan sonrada vardı agrım, gene içmeye baslayınca bitti.aklında olsun
Yulaf hiç yemememiştim denerim sagolun
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu yaptıklarınızın çoğunu ben yapmadım hemen başlayacağım sık sık sarmam gerektiğini bilmiyordum. Sanırım gittikçe stres yaptım ama şimdi daha sakin kafayla halledeceğim inşallah.
Seseryan yaptm önden düpmeli gecelikle cok rahat ettm. Pijama daha sonra sıkıyor rahatsız edıyor. Sıcak basıyo, adet baslıo, elbise daha rahat bence
Tamam :)
Benimkide öyleydi, ve durmadan aglıyordu Meğer sütüm yetmediği için açlıkdan da aglıyormus. emzirdiğim için o hiç aklıma gelmemişti Aklınızda olsun bi kontrol edin