Sütü arttırma olanağı var mı

EmzirmeLohusalık
mehtape44 profile picture

Arkadaşlar merhaba. İki aylık bir bebeğim var . Sütüm yetmıyor. Açığımı mama ile kapatıyorum. Acaba mamasız besleyebılcegım kadar sütü arttırmanın bir yolu var mı. Cok üzülüyorum mama verdıgım için.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

72879d94 profile picture

72879d94

Mamayı EDS yöntemiyle vermeyi denediniz mi ?

nisaergnozturk profile picture

Tahin ve yulaf etkili tavsiye ederim

Yanıtlar

mehtape44 profile picture

Yulaf hiç yemememiştim denerim sagolun

emine12345678922 profile picture

Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Doğum yaptığımda ğögüs ucum çıkmadı silikon uç kullanmam gerekti ben daha ayılmamışken büyük uç la çocuğu emzirmeye çalıştık süt gelmedi sağmaya çalıştık yanlış flanş yüzünden bir damla 1 damla süt çıktı yarım saatte çocuk sarılık olmasın diye mamaya başladık o gece ve iki ay mama artı emzirme devam ettim. Tabi biberon kullanınca çok sık meme reddi oldu ama bu süreç boyunca hep sütümü sağdım aktif olarak talep çok gibi hissettin diye ben bunun faydasını gördüm açıkcası özellikle gece 02.00 - 05.00 sağımı yanına malt içeçekler içiyorum ben artı dut kurusunu kaynatıp içtim. kuru yemişler yedim yulaf yedim. Ve kendime kocaman bir suluk aldım gün boyu su içtim en az 3 litre. Böylelikle arttırdım sonra gündüz hiç mama vermemeye karar verdim 20 dakikaya birde olsa hep emzirdim azda çıksa emzirdim gece yatarken verdim sadece sonra sma da ilk sıkıntı çıktığında bırakma kararı aldım bir cesaretle ve çok şükür şuan kızım 7 aylık ve 5 aydır mama kullanmıyorum. En önemlisi sütüne güvenmen gerekiyor stres olma bu çok etkiliyor

Yanıtlar

mehtape44 profile picture

Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu yaptıklarınızın çoğunu ben yapmadım hemen başlayacağım sık sık sarmam gerektiğini bilmiyordum. Sanırım gittikçe stres yaptım ama şimdi daha sakin kafayla halledeceğim inşallah.

emine12345678922 profile picture

rica ederim inşallah bebeğinize bolca süt olur günde 2 3 defa sağın biri muhakkak gece olsun

mehtape44 profile picture

Tamam :)

hhatice profile picture

Bir su bardağı kefir (probiyotik varsa) 2 ceviz içi 1 muz 1 tatlı kaşığı şekersiz fıstık ezmesi , hurma özü farketmez 2 yemek kaşığı tahin 1 yemek kaşığı glütensiz yulaf (weefood kullanıyorum) Hepsini blendırdan geçiriyorum ara öğün olarak tüketiyorum tok tutuyor ve süt artışı oluyor aynı zamanda sütte yağ oranı artıyor (Kendi tarifim)

976d1492 profile picture

976d1492

Benimde doğumdan sonra sütüm yetmedi Dr her hafta çağırdı mama desteği verdim ama gece full emzirdim 2saate bir sütüm artmaya başladı arpa maltı içtim birde ravla lohusa yağına başladım bakalım 15 gün sonra 2.ay kontrolüm var mamayı azaltmıştım ne diyecek doktor

duygukann07 profile picture

Ben kendimce bi tarif hazırladım yulaf dut kurusu badem fındık robottan geçirip bazen süt bazen yoğurt ile karıştırıp yiyorum bence çok faydası oldu ara öğün olarak bi deneyin isterseniz onun dışında uyku, su ve gece emzirmesini ihmal etmeyin en çok bunlar süt üretimi sağlıyor.