çocukla ev

7453337c profile picture

7453337c |

merhaba arkadaşlar biliyorum yalnız değilimdir ama 3 aylik bebeğim var ve ben kendimi yetemiyormusum gibi hissediyorum bebeğim bazen hiç durmuyor kucak bağımlısı gündüz uykusu nerdeyse hiç yok evdeki dağınıklığı bulaşığı herşey çok gözüme batıyor bu dönemde acaba ben psikolojik olarak da bi çöküntü yaşıyorum siz nasıl hallediyorsunuz hem cocuk hem ev yetişebiliyormusunuz hiç birsey yapacak halim bile olmuyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mehtape44 profile picture

2 aylık kızım var. Okadar zor geçtiki. Hep aglıyor ama nasıl bir ağlama . Katıla katıla bir anda volümü yükseltio. uyumuyor, uyursa da kısa uykular. Sürekli kucagımda. Bazen geceleri kucagımda uyutuyorum ki biraz daha uzun yatsın. İnanır mısınız bırakıp tuvalete gidemediğim anlarım çok oldu. Şimdi birde doktor 1 kilonun altında kilo almıs dıye mama takviyesi yap dedi. Mama sayesinde 1-1.30 sa uyumaya basladı ama bu sefer biberonla meme akısı yüzünden memeyi reddetmeye basladı. Günü gününe anı anına uymuyor kızımın. Bazen o ağladı ben ağladım. Büyüdükçe geçer diyorlar . Sabırla beklıyorm. Birde herseye vicdan yapıyor insan. İyi bakamıyorm herhalde dıyorm. Annelik neden kutsalmıs şimdi çok iyi anladım

çocukla ev için cevap | Momy