Arkadaşlar merhaba. İki aylık bir bebeğim var . Sütüm yetmıyor. Açığımı mama ile kapatıyorum. Acaba mamasız besleyebılcegım kadar sütü arttırmanın bir yolu var mı. Cok üzülüyorum mama verdıgım için.
Sütü arttırma olanağı var mı
Cevaplar
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu yaptıklarınızın çoğunu ben yapmadım hemen başlayacağım sık sık sarmam gerektiğini bilmiyordum. Sanırım gittikçe stres yaptım ama şimdi daha sakin kafayla halledeceğim inşallah.