Arkadaşlar merhaba. İki aylık bir bebeğim var . Sütüm yetmıyor. Açığımı mama ile kapatıyorum. Acaba mamasız besleyebılcegım kadar sütü arttırmanın bir yolu var mı. Cok üzülüyorum mama verdıgım için.
Sütü arttırma olanağı var mı
Cevaplar
Tamam :)
Arkadaşlar merhaba. İki aylık bir bebeğim var . Sütüm yetmıyor. Açığımı mama ile kapatıyorum. Acaba mamasız besleyebılcegım kadar sütü arttırmanın bir yolu var mı. Cok üzülüyorum mama verdıgım için.
Tamam :)