Ravza
Konular
Plasenta aşağıda
Perinatoloji muayene de plasenta aşağıda ama ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi böyle olan var mı
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
Gebelikte kordon da kist
Merhaba 12 haftamdayım. 10. Haftadayken doktorum kordonda küçük bir kist gördüm bu ilerleyen zamanlarda kayboluyor ama yine de perinatolojiye git demişti. Haftaya kontrolüm var böyle durum yaşayıp normale dönen var mı lütfen
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
Cevaplar
6. Haftaydı sanırım ama kiminde 7 de duyuluyormuş
Bende öyle olmuştu 4-5 gün fazla çıkmıştı bide ultrasondan ultrasona da değişiyormuş ölçümlerden dolayı
Cinsiyet hiç duymadım 😂 benim de ilk hamileliğim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım. Ama dediğim gibi değişik ultrason kullanıldıysa o yüzden de oluyormuş
??????
Benim de kanamam olmuştu doktorum progeston iğnemin dozunu arttırdı ekstra da fitil verdi. Birde bolca dinlenin. Doktorunuza danışın
Bende olmuştu benim de iğne dozum artmıştı ekstra da fitil vermişti. Doktorunuza danışın belki fitil de verir ama takmayın düzeliyor çok şükür dinlenin bol bol
Kaçıncı haftalardaydınız da kaçıncı hafta da düzeldi birde neler yaptınız
Kaçıncı hafta da aşağıda demişti
Allah razı olsun valla bende çok tedirgin oldum doğum için değil de bebek için. O yüzden düşünüp duruyorum dünden beri arabaya binsem mi binmesem mi onları bile takar oldum