38588aa6 |
mrb benım gebelık haftam 17 ama ultrasyon da 21 çıktı doktor gelısımnden dolayı 21 haftayla uyuşuyor bu normalmı bıde cınsıyet yanılma payı olasılığı varmı .
38588aa6 |
mrb benım gebelık haftam 17 ama ultrasyon da 21 çıktı doktor gelısımnden dolayı 21 haftayla uyuşuyor bu normalmı bıde cınsıyet yanılma payı olasılığı varmı .
Cinsiyet hiç duymadım 😂 benim de ilk hamileliğim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım. Ama dediğim gibi değişik ultrason kullanıldıysa o yüzden de oluyormuş