Ravza |
Perinatoloji muayene de plasenta aşağıda ama ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi böyle olan var mı
Ravza |
Perinatoloji muayene de plasenta aşağıda ama ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi böyle olan var mı
Bana da tam kapalı değil ama biraz aşağıda görünüyor demişlerdi sonra çıktı yukarı normal doğum yapabildim 👍🏻
7a20a76e
başta benim de öyleydi sonra düzeliyor
Yanıtlar
Kaçıncı haftalardaydınız da kaçıncı hafta da düzeldi birde neler yaptınız
7a20a76e
vallahi tam hatırlamıyorum ama 4 falandı galiba extra bir şey yapmanıza gerek yok o zaten kendiliğinden yukarı çıkıyor yani doktor bana extra bir şey yapın demedi
benim 16 haftalıkken söylendi 36 haftaya kadar çıkmadı bı sıkıntı yaşamadım sadece çok yorma kendini dedi Dr um kanama olabilir diye şükür bişey olmadı ama yukarı çıkıp normal doğum yapan çok ben sezeryan oldum geçmişteki ameliyatımdan dolayı içiniz rahat olsun stres yapmayın ben kendim tedirgin olmuştum ama gerek yokmuş sağlıkla büyüsün bebisiniz