ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
Benim de kanamam olmuştu doktorum progeston iğnemin dozunu arttırdı ekstra da fitil verdi. Birde bolca dinlenin. Doktorunuza danışın