6 +4 günlük hamileyim perşembe günü kanamam oldu progstetan kullanıyordum dozunu artırdı doktorum ve iğneye başladı kan uyuşmazlığı da olduğu için onun da iğnesini yaptılar lekelenme tarzı oluyor ve kasıkda ağrım oluyor bu durumda olan oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim
Kanama durumu
Cevaplar
Bende olmuştu benim de iğne dozum artmıştı ekstra da fitil vermişti. Doktorunuza danışın belki fitil de verir ama takmayın düzeliyor çok şükür dinlenin bol bol