masah837

Konular

avatar

karaciğer kisti kapalı ameliyat 25+5

sağ karaciğerimde 8 cm paraziter kist olduğunu öğrendim,patlama riski ve bebek büyüdükçe de riskin çoğaldığını öğrendim hamileliğimde öğrendim vücudumda kaşıntı şikayeti ile dahiliye ye gitmiştim. tıp fakültesinde heyet kuruldu ve ameliyat olmam önerildi kapalı ameliyat iğne ile boşaltılması gibi,olmasam patlama riski daha büyük olduğu için süreci kabul ettim ameliyattan önce andazol ilaç kullanmam için heyet karar verdi ilaç normalde gebelikte kullanılmayan bı ilaç bebek üzerinde de etkileri olabilcek güçlü bi ilaç tabi ilacı kullanmayı kabul etmesem bu sefer de operasyon esnasında ki patlama ve anafileksi şoku riskini kabul etmiş olacaktım ilaca başladım ama hala kafam çok karışık acaba bebegim zarar görüyormudur yapılan çeşitli test ve araştırmalar da ilacın etkisi ilk trimesterda daha fazla benim şansım ise bebegn büyük olması haftasinda. diğer risk ise operasyon sırasında verilcek lokal anestezi ile doğumun başlama ihtimali aneztesi den dolayı bebek gelirse sezeryan başlayacak ozaman da 27 haftalık olacağız bebek yaşar mi yaşamaz mi? veya hamileyken bu durumu yaşayan varmı ?

Yanıt yok

Son gönderi: 3 gün önce

avatar

hamilelikte karaciğer kisti olduğu ortaya çıkması

21 haftalık gebeyim ve sag karaciğerim de 8 cm kist oldugunu öğrendim genel cerrah laparoskopik ameliyat önerdi olup olmamakta kararsızım benzer durum yaşayan varmı? Bu konuda bilgisi olan paylaşabilir mi?

Yanıt yok

Son gönderi: geçen ay

avatar

hamilelikte guatır çıkması

8 haftalık gebeyim guatır cikti ilaç kullanıyorum hamilelik bitince de devam edecek miyim guatir ilacına yaşayan varmı

Yanıt yok

Son gönderi: 4 ay önce

avatar

progestoran iğne düşük engeli

8 haftalık gebeyim ve dusuk tehlikesi geçirdim acil yatış verdi doktor progestoran iğne yapıldı ama canım çok yandı düşüğü engellemek için o iğne yapılıyormuş çok berbat bişey bunun acısı geçmiyor yaşayan varmı nasıl geçer ?

Yanıt yok

Son gönderi: 4 ay önce

avatar

Cilt rahatsizligi

Halk arasında Gül hastalığı diye bilinen rozea rahatsizligim var yaklaşık bir yıldır devam etmekte. şimdide 6 haftalık hamileyim ve bebeğe geçer mi bilgisi olan varmı?

Yanıt yok

Son gönderi: 5 ay önce

Cevaplar

masah837 profile picture

- Anonymous

teşekkür ederim sagolun Allah size de sofa versin inşallah

masah837 profile picture

teşekkür ederim sağolun

masah837 profile picture

benim doktorumda iki doz al dedi günde bir defa iki kapsül şeklinde başka bı doktora gittiğimde sorunca magnezyum asla iki kapsül alınmaz tek alınmalı demişti

masah837 profile picture

genetik testi yaptırın sonucunda negatif çıkarsa bırakırsınız ben öyle yapmistim aile geçmişimde böyle hikaye olduğu için

masah837 profile picture

bende daha yeni oldum ilk dozum üçlü karmali boğmaca vs dedi 25+5 ken

masah837 profile picture

teşekkür ederim cevap yazdığınız için ben Afyon'da yaşıyorum eskiden ailem hayvancılık ile uğraşıyordu bende çok araştırdım hastalığın nedenlerini benimki tek bı kist olduğu söylendi içinde sıvı olduğunu girişimsel operasyonu mu yapacak ama bebeğim açısından eiski çok şuan işlemden önce ilaç başladılar bu ilacinda riski çok fazla bunlar korkutuyor sadece birde gebelikte öğrenmem çok zorladı pskolojimi

masah837 profile picture

amin inşallah çok teşekkür ederim en azından cevap verdiniz zaman ayırıp derdimi paylaştınız Allah razı olsun size de çok geçmiş olsun

masah837 Profili | Momy