masah837
Konular
karaciğer kisti kapalı ameliyat 25+5
sağ karaciğerimde 8 cm paraziter kist olduğunu öğrendim,patlama riski ve bebek büyüdükçe de riskin çoğaldığını öğrendim hamileliğimde öğrendim vücudumda kaşıntı şikayeti ile dahiliye ye gitmiştim. tıp fakültesinde heyet kuruldu ve ameliyat olmam önerildi kapalı ameliyat iğne ile boşaltılması gibi,olmasam patlama riski daha büyük olduğu için süreci kabul ettim ameliyattan önce andazol ilaç kullanmam için heyet karar verdi ilaç normalde gebelikte kullanılmayan bı ilaç bebek üzerinde de etkileri olabilcek güçlü bi ilaç tabi ilacı kullanmayı kabul etmesem bu sefer de operasyon esnasında ki patlama ve anafileksi şoku riskini kabul etmiş olacaktım ilaca başladım ama hala kafam çok karışık acaba bebegim zarar görüyormudur yapılan çeşitli test ve araştırmalar da ilacın etkisi ilk trimesterda daha fazla benim şansım ise bebegn büyük olması haftasinda. diğer risk ise operasyon sırasında verilcek lokal anestezi ile doğumun başlama ihtimali aneztesi den dolayı bebek gelirse sezeryan başlayacak ozaman da 27 haftalık olacağız bebek yaşar mi yaşamaz mi? veya hamileyken bu durumu yaşayan varmı ?
Yanıt yok
Son gönderi: 3 gün önce
hamilelikte karaciğer kisti olduğu ortaya çıkması
21 haftalık gebeyim ve sag karaciğerim de 8 cm kist oldugunu öğrendim genel cerrah laparoskopik ameliyat önerdi olup olmamakta kararsızım benzer durum yaşayan varmı? Bu konuda bilgisi olan paylaşabilir mi?
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
hamilelikte guatır çıkması
8 haftalık gebeyim guatır cikti ilaç kullanıyorum hamilelik bitince de devam edecek miyim guatir ilacına yaşayan varmı
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
progestoran iğne düşük engeli
8 haftalık gebeyim ve dusuk tehlikesi geçirdim acil yatış verdi doktor progestoran iğne yapıldı ama canım çok yandı düşüğü engellemek için o iğne yapılıyormuş çok berbat bişey bunun acısı geçmiyor yaşayan varmı nasıl geçer ?
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
Cilt rahatsizligi
Halk arasında Gül hastalığı diye bilinen rozea rahatsizligim var yaklaşık bir yıldır devam etmekte. şimdide 6 haftalık hamileyim ve bebeğe geçer mi bilgisi olan varmı?
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
Cevaplar
teşekkür ederim sağolun
benim doktorumda iki doz al dedi günde bir defa iki kapsül şeklinde başka bı doktora gittiğimde sorunca magnezyum asla iki kapsül alınmaz tek alınmalı demişti
genetik testi yaptırın sonucunda negatif çıkarsa bırakırsınız ben öyle yapmistim aile geçmişimde böyle hikaye olduğu için
bende daha yeni oldum ilk dozum üçlü karmali boğmaca vs dedi 25+5 ken
teşekkür ederim cevap yazdığınız için ben Afyon'da yaşıyorum eskiden ailem hayvancılık ile uğraşıyordu bende çok araştırdım hastalığın nedenlerini benimki tek bı kist olduğu söylendi içinde sıvı olduğunu girişimsel operasyonu mu yapacak ama bebeğim açısından eiski çok şuan işlemden önce ilaç başladılar bu ilacinda riski çok fazla bunlar korkutuyor sadece birde gebelikte öğrenmem çok zorladı pskolojimi
amin inşallah çok teşekkür ederim en azından cevap verdiniz zaman ayırıp derdimi paylaştınız Allah razı olsun size de çok geçmiş olsun