progestoran iğne düşük engeli

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
masah837 profile picture

masah837 |

8 haftalık gebeyim ve dusuk tehlikesi geçirdim acil yatış verdi doktor progestoran iğne yapıldı ama canım çok yandı düşüğü engellemek için o iğne yapılıyormuş çok berbat bişey bunun acısı geçmiyor yaşayan varmı nasıl geçer ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

8a5f66f0 profile picture

8a5f66f0

Bana da yapılmıştı düşük tehlikesinden dolayı bacağımın ağrısı 2 güne ancak geçti geçmiş olsun Allah saglikla kucağımıza almayı nasip etsin..

Yanıtlar

424dc8ba profile picture

424dc8ba

teşekkür ederim inşallah benim 4 gün oldu ama hala geçmedi agrisi