Aşı

yldrmaley profile picture

yldrmaley |

Hanımlar gebeliğiniz boyunca hangi aşıları yaptırdınız? Ben 20. Haftamda tetanoz olmuştum şimdi 25. Haftamda sağlık ocağı yeniden aşı için çağırıyor. Bunu da olmama gerek var mı sizce?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

masah837 profile picture

bende daha yeni oldum ilk dozum üçlü karmali boğmaca vs dedi 25+5 ken