s94jvy27zw

Cevaplar

s94jvy27zw profile picture

8. Haftadaki direk boşalma şeklindeydi 1 ped dolmuştu. 12. Haftada olan regl gibi yavaş yavaş gelmişti

s94jvy27zw profile picture

Teşekkürler fikirleriniz için. İnşallah 🙏🏽🙏🏽

s94jvy27zw profile picture

Ben 20. Haftamdayım hala hissettiklerimden emin değilim. Bebek hareketi mi bağırsak hareketi mi nasıl anlaşılıyor çok merak ediyorum 😂

s94jvy27zw profile picture

Benim de 8 ve 12. Haftalarda kırmızı kanamam olmuştu. Aralarda da devamlı kahverengi lekelenmem geliyordu. Doktorum çok sık kontrole çağırıyordu Allah’a şükür bişey olmadı ama bende progestan kullanmıştım. Dikkatli olmak lazım muhakkak doktora gidin

s94jvy27zw profile picture

Evet insan çok panikliyor gerçekten hemen bir koruma içgüdüsü kaybetme duygusu yükleniyor insana. Neyse ki yarın bitiyor tatil kendi doktorunla daha rahat ilerlersin🙏🏽🙏🏽

s94jvy27zw profile picture

Ben de ilk başlardan beri yumurta konusunda çok hassaslaştım. Menemen patatesli yumurta o tarz şeylerin içinde daha çok yiyebiliyorum. Haşlanmış yumurta hâlâ yiyemiyorum

s94jvy27zw profile picture

Evet bende 20. Haftada olmuştum. 25. Haftada da ikinci dozunu oldum

s94jvy27zw profile picture

Bende ikiz hamileyim şu anda. Bizim ikisinin de kalp atışları sekizinci haftadan sonra duyulmuştu.