İkiz Bebek Arabası

Çoğul Gebelik (İkiz, Üçüz+)Ürün & Alışveriş
s94jvy27zw profile picture

s94jvy27zw |

Merhaba ikizlere sahip olanlara sormak istiyorum. Arabalarını yan yana olanlardan mı tercih ettiniz yoksa üstlü altlı olanlardan mı? Hangisi kullanım ve fiyat açısından sizce daha iyiydi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Tripletsmom profile picture

Benim üçüzler olacak inşallah , bir araba ikili alt-üst, birini tekli alacağım. Tek yumurta ikizleri için Cybex gazelle s tercih ettim çünkü taşıma kapasitesi diğer araçlara göre daha fazla ve manevra kabiliyeti de daha iyi yoksa daha yorucu olacak diye düşündük benim için. Peg prego modeli de çok güzel ama dediğim gibi taşıma KG açısından Cybex taraftarı oldum ben. Sağlıkla kucağımıza alalım. 🌸

Yanıtlar

s94jvy27zw profile picture

Teşekkürler fikirleriniz için. İnşallah 🙏🏽🙏🏽