Aşı

yldrmaley profile picture

yldrmaley |

Hanımlar gebeliğiniz boyunca hangi aşıları yaptırdınız? Ben 20. Haftamda tetanoz olmuştum şimdi 25. Haftamda sağlık ocağı yeniden aşı için çağırıyor. Bunu da olmama gerek var mı sizce?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

s94jvy27zw profile picture

Evet bende 20. Haftada olmuştum. 25. Haftada da ikinci dozunu oldum

Aşı için cevap | Momy