Hanımlar gebeliğiniz boyunca hangi aşıları yaptırdınız? Ben 20. Haftamda tetanoz olmuştum şimdi 25. Haftamda sağlık ocağı yeniden aşı için çağırıyor. Bunu da olmama gerek var mı sizce?
Aşı
Cevaplar
Evet bende 20. Haftada olmuştum. 25. Haftada da ikinci dozunu oldum