Merhaba ikizlere sahip olanlara sormak istiyorum. Arabalarını yan yana olanlardan mı tercih ettiniz yoksa üstlü altlı olanlardan mı? Hangisi kullanım ve fiyat açısından sizce daha iyiydi
İkiz Bebek Arabası
Cevaplar
Teşekkürler fikirleriniz için. İnşallah 🙏🏽🙏🏽