studymom
Cevaplar
emziremediğim zamanlarda sağım yapmayı deniyorum ancak bebeğin emmesi gibi olmuyor tabi, tahin yağını deneyeceğim, teşekkür ederim 🌸
teşekkür ederim tahin yağını deneyeceğim 🌸
tam tarif ettiğiniz şekilde emiyor aslında 🥺 ben de o yüzden anlamıyorum neden bu kadar acı çektiğimi 🤦🏼♀️ sütümü de emzirme öncesi ve sonrası sürüyorum, teşekkür ederim 🌸
öncelikle çok teşekkür ederim uzun uzun yazmışsınız🌸 daha çok psikolojik yöne değinmişsiniz bu beni rahatlattı 💗 aslında yazdığınız şeyleri ben de biliyorum ancak başka birinin de aynı şeyleri söyleyip destek olması çok hoş bir durum 💕
Lansinoh krem ve gümüş kapak da aldım ancak henüz elime ulaşmadı onları da deneyeceğim 🌸
önerileriniz benim için çok kıymetli, kendime sık sık hatırlatacağım 🌸
teşekkür ederim 🌸gümüş kapak siparişi verdim bugün geliyor hemen deneyeceğim umarım kısa sürede toparlanır
hastane ve sağlık ocağındaki ebelerle görüştüm pozisyonda bir hata olmadığını söylediler
tahin yağını ve Lansinoh krem deniyorum
teşekkür ederim 🌸 Lansinoh krem kullanıyorum, bir de kantaron yağı deneyeyim
Her yolu deniyorum 🤦🏼♀️