GÖĞÜS YARALARI

studymom profile picture

studymom |

Merhaba, doğum yapalı 69 gün oldu bu kadar zamandır göğüs uçlarımı bir türlü iyileştiremedim her gün farklı bir acı farklı bir yara var 🥺 bir yandan bebeğim anne sütü alsın diye emzirmek isterken bir yandan acıyla ağlayıp emzirmek istemiyorum 🥹 sürekli bebeğimi tam anlamıyla besleyemediğimi düşünerek kendimi yetersiz hissediyorum 🥺 bugün göğsümün birisini saatlerce emziremedim ve acaba sütüm biter mi telaşına kapıldım Benimle aynı durumu yaşayan birileri var mıdır, bir öneri bir destek almak için yazıyorum Çok yoruldum ve yıprandım 🥹

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

studymom profile picture

öncelikle çok teşekkür ederim uzun uzun yazmışsınız🌸 daha çok psikolojik yöne değinmişsiniz bu beni rahatlattı 💗 aslında yazdığınız şeyleri ben de biliyorum ancak başka birinin de aynı şeyleri söyleyip destek olması çok hoş bir durum 💕