GÖĞÜS YARALARI

studymom profile picture

studymom |

Merhaba, doğum yapalı 69 gün oldu bu kadar zamandır göğüs uçlarımı bir türlü iyileştiremedim her gün farklı bir acı farklı bir yara var 🥺 bir yandan bebeğim anne sütü alsın diye emzirmek isterken bir yandan acıyla ağlayıp emzirmek istemiyorum 🥹 sürekli bebeğimi tam anlamıyla besleyemediğimi düşünerek kendimi yetersiz hissediyorum 🥺 bugün göğsümün birisini saatlerce emziremedim ve acaba sütüm biter mi telaşına kapıldım Benimle aynı durumu yaşayan birileri var mıdır, bir öneri bir destek almak için yazıyorum Çok yoruldum ve yıprandım 🥹

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

studymom profile picture

tahin yağını ve Lansinoh krem deniyorum

GÖĞÜS YARALARI için cevap | Momy