haticeserbet
Konular
Anne karnında sol ayakta çarpıklık
18+1 hamileyim ve bugün kontrolümüz vardı doktorumuz kontrolde ilk kalbe baktı çok güzel atıyor dedi midesine kafasına baktı ölçümler gayet normal sonra ayaklarını ellerini gösterdi ve sonra sol ayağında sıkıntı olduğunu söylüyor içe dönüklük var göremiyorum tabanını dedi sağ ayağı görebiliyorum ama sol ayağı göremiyorum dedi biz ikili tarama testi yaptırmıştık herşey normaldi 3 lü 4 lü testte de gerek yok demişti doktor 2 Li tarama iyi çıktı diye ama doktor şimdi diyor ya kromozomm kaynaklı da olabilir sadece ayakta da problem olabilir dedi eğer sadece ayaktaysa doğunca tedavilerlerle düzeliyor dedi ama kromozomsa kürtaj olmak gerekir diyor ve bebeğim tüp bebek 4 sene savaş verdik 2. Denemede tutmuştu çok korkuyorum doktor 10 gün sonra tekrar bakalım dedi eğer hayla anıysa ondan sonra detaylı ulturoson ve fetal dna yapılması gerekiyor dedi
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Kanama
13 haftalıkken 17.04.2026 günü çok şiddetli kanama yaşadım hastaneye gittim yatışım yapıldı aynı günün akşamı kanmam bitmişti ertesi gün doktor ilaçlarımı yazıp taburcu etmişti bebek kalp atımı iyidi bebek iyidi ama kanama alanı olmuştu 6x2 cm di 11 gün geçti gece kahverengi çok koyu siyaha yakın kanama oldu pıhtı düştü sonra azaldı kırmızı kanama olmadı hiç şuan çok korkuyorum bebeğime birşey olmuş mudur
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
Cevaplar
Evet bugün 2. Günüm halen devam ediyor özellikle sabaha karşı ve 1 2 kadar devam ediyor akşama doğru azalıyor sürecim çok zor oldu 4 sene bekledik bu bebeğimizi ve tüp bebek tedavisi gördüm ve 2. Transferde tutundu bebeğim o yüzdenn çok korkuyorum sürekli uzanıyorum inşallah biran önce biter ve bir daha yaşamam peki siz kaçıncı haftada olmuştu kanamanız ve yoğun muydu kanamanız bebeğinizin cinsiyeti nedir acaba allahım inşallah sağlıcakla kucağınıza Almanızı nasip etsin 🙏
İnşallah Hiçbirşey yoktur 🙏